Condiții de cumpărare 

Cumpărătorul – este o persoană fizică, care intenționează să efectueze o comandă sau să achiziționeze mărfuri/produse, sau care comandă, cumpără sau utilizează produse exclusiv pentru necesitățile personale, familiale, de uz casnic și alte necesități, care nu sunt legate de activitățile de afaceri, care a plasat comenzi pe site-ul www.mobiboom.md sau este specificat în Comandă în calitate de destinatar al mărfurilor.

Cumpărător înregistrat – este Cumpărătorul, care a furnizat despre el Vânzătorului informațiile individuale (numele, prenumele, patronimicul, adresa de e-mail, telefonul), care pot fi utilizate pentru a plasa comenzi de mai multe ori. Aceste informații sunt furnizate în cadrul plasării comenzii.

Vânzătorul – este o organizație, indiferent de forma juridică de organizare, precum și întreprinzătorul individual implicat în vânzarea de mărfuri.

În cadrul acestui Regulament, Vânzătorul este Societatea cu Răspundere Limitată «FLY SOLUTIONS», cod fiscal 1014600034393, adresa juridică: or. Chisinau, str. Grigore Vieru 22/1, etajul 3, of. 67. 

Magazinul online – este un site, în care orice Cumpărător poate face cunoștință cu prezentarea mărfurilor, descrierea acestora și prețurile produselor, poate selecta produsul specific, metoda de plată și de livrare a mărfurilor, poate trimite comanda prin e-mail sau poate plasa comanda prin telefon. 

Site-ul – reprezintă un complex de resurse informaționale, postate pe internet la următoarea adresă www.mobiboom.md. Acest site este deținut și administrat de SRL "FLY SOLUTIONS".

Produs/ marfă – reprezintă obiectul de vânzare-cumpărare (articolul), care nu a fost retras și nu este  limitat în circuitul civil, și este prezentat spre vânzare în magazinul online, prin plasarea în secțiunea corespunzătoare a magazinului online. Obiect de vânzare-cumpărare poate fi doar produsul/marfa marcată în magazinul online ca marfă cu statut "în stoc". 

Comanda - reprezintă cererea Cumpărătorului pentru achiziționarea și livrarea la adresa specificată în solicitare a mărfurilor selectate în magazinul online, care a fost transmisă prin internet și / sau comunicată de către Cumpărător Vânzătorului prin telefon:

Moldcell : 078 888 083 / 078 888 084

Orange : 068 888 083 / 068 888 084

Serviciul de livrare poștală -  persoană juridică și / sau întreprinzător individual, care prestează sub rezerva Contractului cu vânzătorul servicii de livrare a comenzilor Cumpărătorului. În cadrul acestui Regulament - "Poșta Nouă".

Serviciu de livrare prin curier - reprezintă o subdiviziune a Vânzătorului, care realizează livrarea Mărfurilor către Cumpărător în conformitate cu comanda.

2. Dispoziții generale

2.1. Acest "Regulament de vânzare a mărfurilor în magazinul online www.mobiboom.md (în continuare - "Regulament") reglementează modul de realizare a vânzării-cumpărării cu amănuntul a mărfurilor prin intermediul magazinului online, și reprezintă o ofertă oficială publică a SRL "FLY SOLUTIONS", denumită în continuare "Vânzător", adresată persoanelor fizice, denumite în continuare "Cumpărător", în cadrul menționării comune Vânzător și Cumpărător, sunt denumiți "Părți" și fiecare în mod individual o "Parte".

2.2. Fiecare Parte asigură Cealaltă parte, care are capacitatea juridică necesară, precum și toate drepturile și competențele necesare și suficiente pentru încheierea și executarea contractului de vânzare-cumpărare cu amănuntul.

2.3. Atunci când comandați produse prin intermediul magazinului online, Cumpărătorul este de acord cu Regulamentul stabilit mai jos.

2.4. În relațiile dintre Cumpărător și Vânzător, se aplică prevederile Codului Civil al Republicii Moldova, Legea Republicii Moldova "Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor și alte acte normative adoptate în conformitate cu acestea. 

2.5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a introduce modificări în acest Regulament, și în acest sens, Cumpărătorul se angajează să monitorizeze în mod regulat modificările la Regulamentul postat pe pagina magazinului online. Vânzătorul trebuie să plaseze notificarea cu privire la modificările prezentului Regulament nu mai târziu de 7 (șapte) zile lucrătoare înainte de data intrării în vigoare a acestuia. 

2.6. Cumpărătorul acceptă acest Regulament prin introducerea unui marcaj în coloana "Cu Regulamentul de cumpărare sunt de acord", în cadrul plasării comenzii, sau când apelați numărul de telefon corespunzător (atunci când plasați comanda prin telefon).

2.7. Versiunea actuală a Regulamentului este disponibilă pe site-ul magazinului online.

3. Înregistrarea în magazinul online

3.1. Pot plasa o comandă în magazinul online atît cumpărătorii înregistrați cît și cei neînregistrați.

3.2. Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de către Cumpărător în momentul înregistrării.

3.3. Cumpărătorul, care s-a înregistrat în magazinul online, primește o identificare individuală prin furnizarea unui nume de utilizator și a unei parole. Identificarea individuală a Cumpărătorului permite evitarea acțiunilor nesancționate ale unor terțe părți în numele Cumpărătorului, și oferă acces la servicii suplimentare. Transmiterea de către Cumpărător a numelui de utilizator și a parolei către părți terțe este interzisă, Cumpărătorul este responsabil individual pentru toate eventualele consecințe negative, în cazul transmiterii numelui de utilizator și a parolei către terțe părți. 

3.4. Datele personale, obținute în dispoziția magazinului online în cadrul înregistrării sau în orice alt mod, nu vor fi transmise fără permisiunea utilizatorilor către părți terțe și organizații, cu excepția situațiilor, în care acest fapt este prevăzut de lege sau de hotărâre judecătorească.

4. Plasarea și termenii de executare a comenzii

4.1. Comanda Cumpărătorului poate fi plasată prin telefon și / sau prin intermediul rețelei Internet. 

4.1.1. Atunci când plasați comanda prin telefon Cumpărătorul confirmă că el este familiarizat cu Regulamentul de vânzare a mărfurilor prin intermediul magazinului online și furnizează Angajatului Vânzătorului informațiile necesare pentru executarea comenzii.

4.1.2. Atunci când plasați comanda prin Internet Cumpărătorul trebuie să completeze formularul de comandă online pentru produs și transmite comanda generată Vânzătorului prin intermediul rețelei Internet. 

4.2. După primirea datelor comenzii Vânzătorul convine asupra datelor Cumpărătorului prin telefon, inclusiv în ceia ce privește data și ora livrării mărfurilor. Data și ora specificată depinde de regiunea de livrare și timpul necesar pentru procesarea comenzii.

 4.3. În cazul în care, după ce ați primit Comanda se constată că la depozitul Vânzătorului lipsește cantitatea necesară a mărfurilor comandate, Vânzătorul va informa Cumpărătorul prin telefon despre acest fapt. Cumpărătorul are dreptul să accepte primirea mărfurilor în cantitatea disponibilă la Vânzător sau să anuleze această poziție a mărfurilor din Comandă. În cazul neprimirii unui răspuns de la Cumpărător în termen de 3 (trei) zile calendaristice de la data notificării prin telefon, Vânzătorul are dreptul să anuleze Comanda în întregime.

4.4. Cumpărătorul are dreptul să modifice componența Comenzii pînă la transmiterea acesteia către serviciul de livrare poștală sau serviciul de livrare prin curier printr-o notificare către Vânzător prin telefon.

4.5. În cazul apariției oricăror întrebări din partea Cumpărătorului legate de proprietățile și caracteristicile mărfurilor, înainte de a plasa comanda, Cumpărătorul trebuie să contacteze Vânzătorul prin telefon:

Moldcell : 078 888 083 / 078 888 084

Orange : 068 888 083 / 068 888 084

5. Livrarea

5.1. Vânzătorul va depune toate eforturile pentru a se conforma cu data și termenii de livrare specificați în Comanda corespunzătoare, cu toate acestea, întârzierile în livrare sunt posibile din cauza unor circumstanțe neprevăzute, care au loc nu din vina Vânzătorului.

5.2. Riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a mărfurilor trece la Cumpărător în momentul transmiterii mărfurilor către acesta și aplicării semnăturii de către Cumpărător în documentele, care confirmă livrarea Comenzii.

5.3. Metodele de livrare:

• Preluarea, dumneavoastră puteți ridica produse din oficiu.

• Serviciu de livrare prin curier.

• Serviciul de livrare poștală.

Informațiile mai detaliate sunt specificate în secțiunea Livrare și achitare pe site-ul magazinului online.

5.4. Metodele de achitare:

• Achitarea în numerar.

• Achitarea în credit.

• Achitarea prin transfer bancar.

Informațiile mai detaliate sunt specificate în secțiunea Livrare și achitare pe site-ul magazinului online.

5.5. Prețul de livrare a produselor comandate se calculează în mod individual, în funcție de greutatea lor, regiunea și metoda de livrare.

Informațiile mai detaliate sunt specificate în secțiunea Livrare și achitare pe site-ul magazinului online.

5.6. În cadrul livrării, mărfurile comandate sunt predate Cumpărătorului sau persoanei indicate în calitate de destinatar al Comenzii.

5.7. Pentru a preveni cazurile de fraudă, ​​precum și pentru îndeplinirea obligațiilor, care îi revin în punctul 5.5, la prezentarea Comenzii cu achitare anticipată, persoana, care efectuează livrarea Comenzii, are dreptul să solicite prezentarea unui document, care să certifice identitatea Cumpărătorului și / sau al Destinatarului, și de asemenea să precizeze rechizitele documentului, prezentat de Cumpărător și / sau Destinatar, care atestă identitatea Cumpărătorului și / sau Destinatarului, în nota de plată a Comenzii.

 Vânzătorul garantează confidențialitatea și protecția informațiilor cu caracter personal ale Cumpărătorului și / sau Destinatarului (sec. 9.3.1.).

5.8. La momentul livrării mărfurilor, persoana, care efectuează livrarea arată Cumpărătorului și / sau Destinatarului aspectul exterior și completitudinea mărfurilor.

 5.9. Cumpărătorul și / sau Destinatarul în momentul primirii mărfurilor primește setul de documente cu privire la marfă:

• Bonul de plată sau documentul echivalent în forma prescrisă;

• Instrucțiunile de utilizare ale mărfurilor în limba română / rusă;

• Certificatul de garanție (în cazul dacă acesta este prevăzut).

5.10. Cumpărătorul și / sau Destinatarul confirmă prin semnătura sa în formularul Comenzii, că nu are nici o pretenție la aspectul exterior și completitudinea mărfurilor. După acceptarea mărfii de către Cumpărător și / sau Destinatar, Vânzătorul nu va accepta careva pretenții privind calitatea și completitudinea mărfurilor.

6. Achitarea mărfurilor

6.1. Prețul mărfurilor este indicat lângă denumirea specificată a mărfii în magazinul online.

6.2. Prețul mărfurilor în magazinul online poate fi modificat de către Vânzător în mod unilateral. Însă prețul mărfurilor comandate de cumpărător nu poate fi modificat în termen de 24 de ore din momentul plasării comenzii. După expirarea celor 24 de ore, prețul mărfurilor comandate poate fi schimbat.

6.3. Puteți comanda doar acel produs, care este disponibil la momentul comenzii, în caz contrar Cumpărătorul poate solicita cerere de notificare despre primirea mărfurilor lipsă, iar prețul mărfii poate fi modificat fără o notificare prealabilă către Cumpărător. În cazul înregistrării Comenzii preliminare de către Cumpărător a mărfurilor, care nu sunt în stoc, dar sunt așteptate pentru vânzare, prețul mărfurilor poate fi modificat fără notificarea prealabilă.

6.4. Achitarea mărfurilor de către Cumpărător se efectuează în lei moldovenești în următorul mod:

• la livrarea produselor angajatului serviciului de livrare prin curier – cu mijloace bănești în numerar angajatului serviciului de livrare prin curier la primirea mărfurilor,

• în alte cazuri - prin transfer bancar pe contul bancar al Vânzătorului la bancă.

6.5. Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat din momentul plății de către Cumpărător a produselor comandate.

7. Returnarea mărfurilor

7.1. Telefoane mobile întră în lista produselor nealimentare de calitate corespunzătoare ce nu pot fi înlocuite cu un produs similar conform Hotărîrea Guvernului nr. 1465 din 8 decembrie 2003

Puteți găsi mai mult.

8. Garanții și responsabilitate.

8.1. Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele aduse Cumpărătorului ca urmare a utilizării necorespunzătoare a mărfurilor achiziționate în magazinul online. 

8.2. Vânzătorul nu este responsabil pentru pierderile Cumpărătorului rezultate din:

  • completarea necorespunzătoare a formularului comenzii, inclusiv indicarea necorespunzătoare a datelor cu caracter personal;
  • acțiunile ilegale ale unor terțe părți.

8.3. Cumpărătorul se obligă să nu utilizeze produsele comandate în scopuri comerciale.

8.4. Cumpărătorul își asumă toată responsabilitatea pentru corectitudinea informațiilor specificate de el în cadrul înregistrării în magazinul online.

8.5. Părțile sunt scutite de răspundere pentru neexecutarea parțială sau totală a obligațiilor sale, în cazul în care o astfel de neexecutare a fost cauzată de circumstanțe de forță majoră, apărute după intrarea în vigoare a Regulamentului, ca urmare a unor evenimente cu caracter extraordinar, pe care părțile nu puteau să le prevadă și să le prevină prin măsuri rezonabile.

8.6. În alte cazuri, care nu intră sub incidența punctului 8.5. din Regulament, Părțile sunt răspunzătoare pentru neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligațiilor sale în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.

9. Confidențialitatea și protecția informațiilor personale.

 

9.1. Furnizarea informației de către Cumpărător: 

9.1.1. În cadrul înregistrării în magazinul online Cumpărătorul oferă despre el următoarele informații: Numele, Prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon, opțiunea parolei pentru a accesa magazinul online. 

9.2. Utilizarea informațiilor furnizate de către Cumpărător și primite de către Vânzător.

9.2.1. Vânzătorul utilizează informațiile primite de la Cumpărător:

•  pentru înregistrarea Cumpărătorului în magazinul online;

•  pentru îndeplinirea obligațiilor sale față de Cumpărător;

•  pentru evaluarea și analiza activității magazinului online;

•  pentru determinarea Câștigătorului în promoțiile și concursurile efectuate de către Vânzător.

9.2.2. Vânzătorul poate trimite mesaje Cumpărătorului cu caracter informațional-publicitar, cu consimțământul Cumpărătorului în acest scop, despre care el informează la subscrierea de primire a unor astfel de mesaje. În cazul în care Cumpărătorul nu dorește să primească corespondență / notificări de la Vânzător, acesta trebuie să refuze primirea unei astfel de comunicări în magazinul online. Mesajele pot fi trimise prin e-mail sau prin SMS. 

9.3. Divulgarea informațiilor primite de către Vânzător:

9.3.1. Vânzătorul se obligă să nu divulge informațiile primite de la Cumpărător. Nu este considerată o încălcare furnizarea de informații de către Vânzător agenților și terțelor părți, care acționează în baza unui contract cu Vânzătorul, în scopul de a îndeplini obligațiile față de Cumpărător.

9.3.2. Nu este considerată o încălcare a obligațiilor divulgarea informațiilor în conformitate cu cerințele legale și aplicabile a legii în vigoare.

9.4. Vânzătorul are dreptul de a utiliza tehnologia cookies. (Cookies - Informațiile de serviciu transmise de către un server web la computerul utilizatorului, pentru a salva în browser. Se utilizează pentru a stoca date specifice pentru utilizator, și utilizate pe serverul web pentru diferite scopuri). Cookies nu conțin informații confidențiale și nu sunt transferate către terțe părți.

9.5. Vânzătorul primește informații despre adresa IP (un identificator unic al dispozitivului, conectat la rețeaua locală și / sau la rețeaua Internet) a vizitatorului site-ului. Aceste informații nu sunt utilizate pentru stabilirea identității vizitatorului.

9.6. Vânzătorul nu este responsabil pentru informațiile furnizate de către Cumpărător pe site într-o formă accesibilă.

10. Alte condiții.

10.1. În raporturile dintre Cumpărător și Vânzător se aplică legea Republicii Moldova.

10.2. Cumpărătorul va asigura ca toate condițiile prezentului Regulament să fie clare pentru el, iar el le acceptă necondiționat și în întregime.

10.3. În cazul apariției unor comentarii pozitive și pretenții din partea Cumpărătorului, acesta trebuie să se adreseze la Departamentul de lucru cu clienții Vânzătorului la numărul de telefon: 

Moldcell : 078 888 083 / 078 888 084

Orange : 068 888 083 / 068 888 084

Părțile vor încerca să soluționeze prin negocieri toate litigiile apărute, în cazul în care nu se ajunge la un acord, litigiul va fi trimis pentru examinare către instanța competentă, în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.

10.4. Invaliditatea oricărei dispoziții a prezentului Regulament nu implică în sine nulitatea celorlalte prevederi.

În caz de reclamații, legate direct de momentul vânzării-cumpărării mărfurilor, dumneavoastră vă puteți adresa la Agenția pentru Protecția Drepturilor Consumatorilor al Republicii Moldova, amplasată pe următoarea adresă: MD-2012, mun. Chișinău, str. V. Alecsandri, 78, etaj 1, 5.

tel: + 373-22-74-14-64;.

Linia fierbinte: 080028028

www.consumator.gov.md